Snällt!!!!

Detta är första gången som jag ska skriva en blogg,för många gånger så har jag tänkt tanken men samtidigt så har jag också tvekat en hel del.. Sen så har det blivit att jag har slagit bort själva tanken jag en egen blogg. Men nu så sitter jag här med en egen blogg ändå för att kunna nöja mig med att skriva av mig väldigt mycke som jag har funderingar på eller något annat tex..>Tack vare en god vän som jag kallar för 'min agent' som inte får något riktigt namn här inne för ingen annan ska förstå exakt veta vem som använder sig av denna blogg, så är det tack vare den som fick mig att inse att en blogg kan vara ett bra sätt att skriva av sig på..
Tack för mig idag och jag återkommer med fler och längre inlägg än just detta.. För detta va mitt första inlägg och bara ett smakprov
2010-10-13 @ 21:13:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0